Måske har du allerede et nyhedsbrev? Eller du har systemet klar til at have et? Et godt nyhedsbrev kan være et rigtigt effektfuldt værktøj til at dele dit indhold, dine produkter og tilbud og holde din kunder tæt på dig. Og den tid du bruger på at skrive emails, er godt givet ud, hvis du har en god liste at sende den til.
Email marketing er dog også mange andre ting end et nyhedsbrev. Hvis du virkelig vil skabe forandringer med email, har du mange andre knapper at trykke på:
Du kan kan bruge email marketing til:
- Nyhedsbreve
- Salgsbreve og tilbud til bestemte kundegrupper
- Automatisering af kundeflows
- Retargeting-kampagner til kunder, der har besøgt dit website
- Inbound marketing
- Lead-generering
- Service-meddelelser og påmindelser
- Information og kunde-empowerment
- Guides og viden
- Og meget, meget mere
For at komme godt i mål, skal du sætte din email marketing i system, bruge dine kundedata klogt og udvikle relevant content med høj kvalitet. Vi kan hjælpe dig med at finde de simple løsninger først, så du hurtigt får de første resultater.