Få succes med content marketing

Slår du op i Content Marketing-håndbogen på side 1, står der:

“Du dækker først dine kunders behov, hjælper dem eller underholder dem.”

Når de har tillid til dig, så begynder du at sælge dit produkt eller service. På side 2 burde der stå: Du skal starte med at finde de simple løsninger, der giver resultater.

Indhold

Hvad er Content Marketing?

Content Marketing handler først og fremmest om skabe opmærksomhed, trafik til website og gode relationer ved hjælp af dit indhold, ikke annoncer. De gode relationer skaber værdi på mange fronter – også steder du ikke regner med. Kernen i din marketing bliver personlig, fordi du er en hjælper, ikke en sælger. Og din relation til kunden bliver langsigtet, fordi tillid holder længere end umiddelbare behov.

Content Marketing Facts

  • Koster 62 % mindre end alm. marketing
  • 3 gange så mange leads – 6 gange højere konverteringsrate
  • 80 % af alle virksomhedsejere foretrækker content frem for reklamer
  • 88 % af alle marketing-professionelle bruger content marketing
  • 95 % opfatter content fra B2B som tillidsskabende
  • 9 ud af 10 af professionelle, siger at content har indflydelse på deres køb.

Starter du med en målrettet indsats, kan du forvente:

  • Mere organisk trafik fra søgemaskiner og sociale medier
  • Flere relevante besøgende på din hjemmeside
  • Flere og bedre leads
  • Mere salg
  • Lavere marketing-omkostninger
  • Større tillid hos din kundegruppe
  • Flere loyale kunder
  • Højere værdi til dit brand
  • Målbare data og resultater.

Hvordan kommer du i gang?

Du er unik. Så det er afhængigt af dit produkt, dine kunders profil og dit produkt eller service. Vi drøfter som det første dine mål og forventninger til Content Marketing.

Ring til os, så tager vi udgangspunkt i dine ressourcer og behov. Og det starter altid med en samtale om dine mål og ønsker for din virksomhed, dine produkter og services.