Hvad er vores tilgang til online marketing?

Labelless Media har interviewet os. Mads blev spurgt om vores tilgang til marketing. Her er en 2 min- opsamling, der ellers ligger sidst i det 30 min. lange interview.

“Brug dine data til at se om det virker. Hvis det ikke gør, så sluk det. Og tænd noget andet, der gør” er en af konklusionerne.

Du finder links til hele interviewet herunder.

Indhold

Hvordan ser du marketing generelt har udviklet sig de seneste år?

Sådan starter det samlede interview. Her får du vores svar på følgende spørgsmål:

  • Hvordan ser du marketing generelt har udviklet sig de seneste år?
  • Hvad er sammenhængen mellem content og data?
  • Hvilke tendenser ser du pt. inden for markedsføring?
  • Hvorfor tror du, video skaber interaktion på sociale medier?
  • Hvilke sociale medier tror du mest på?
  • Hvad er dine tanker om det videobårne medie, TikTok?
  • Hvis du måtte give ét marketingsråd til en nystartet  virksomhed, hvad skulle det så være?
  • Hvordan griber du en case an med en virksomhed?
  • Hvordan opbygger du en salgstragt?
  • Hvor tror du samspillet mellem data og indhold bevæger sig hen fremadrettet?
  • HR og intern kommunikation er et sted, hvor content ofte overses. Hvad tænker du om det?
  • Hvad er dine tanker om influencers?
  • Hvis man har styr på sine kommunikationsdyder, hvad er så det vigtigste at tage med sig fra det, du har sagt?

Se hele interviewet