Det kan blive dig!
Dig der er den første i byen til at vise annoncer på Google, når Caroline fra festudvalget sidder og søger på ‘Firmajulefrokost Aarhus’.
Det er nemlig Caroline, som skal finde det perfekte sted til firmaets julefrokost i år.
Så du skal være synlig, når hun søger. Og det kan du, ud over SEO, købe dig til.
Og de penge kommer mange gange igen.
Tænd for Google
Så jeg synes, du skal tænde dine Google-jule-annoncekonto før din nabo. Husk nu, at tjekke annonce-teksterne for alt med “2018” i.
Har du ikke prøvet Google-annoncer før, så er det en lille julegave til dig selv.
Det koster selvfølgelig lidt at sætte op, men derefter betaler du jo kun for dem, der faktisk besøger din hjemmeside.
Det er en løsning, som står og arbejder for dig, mens du bare skal tage telefonen, når den begynder at ringe.
Tænd for Facebook
På Facebook kan man jo så mange ting.
Skal jeg give et hurtigt bud, så skal du have din SoMe-person til at hjælpe dig. Du skal have såkaldte ‘retargeting’-annoncer sat op.
Det betyder, at dem der besøger dit websites sider – fx jul, selskaber eller konference, får vist annoncer på Facebook også.
Det er nemt, smart og ikke så dyrt. Det er altid nogle af de annoncer på Facebook, som virker bedst.
Lav en annonce med et billede af julenisser i en strandbar på Ibiza, og fortæl at det er klogt at få julefrokosten i kalenderen i god tid.
Det kan være den detalje, som overbeviser dem om, at det altså er din ris a al mande, der har den største mandel i byen – så hvorfor vente?
Det er nemlig Caroline, som skal finde det perfekte sted til firmaets julefrokost i år.
Så du skal være synlig, når hun søger. Og det kan du, ud over SEO, købe dig til.
Og de penge kommer mange gange igen.
Tænd for Google
Så jeg synes, du skal tænde dine Google-jule-annoncekonto før din nabo. Husk nu, at tjekke annonce-teksterne for alt med “2018” i.
Har du ikke prøvet Google-annoncer før, så er det en lille julegave til dig selv.
Det koster selvfølgelig lidt at sætte op, men derefter betaler du jo kun for dem, der faktisk besøger din hjemmeside.
Det er en løsning, som står og arbejder for dig, mens du bare skal tage telefonen, når den begynder at ringe.
Tænd for Facebook
På Facebook kan man jo så mange ting.
Skal jeg give et hurtigt bud, så skal du have din SoMe-person til at hjælpe dig. Du skal have såkaldte ‘retargeting’-annoncer sat op.
Det betyder, at dem der besøger dit websites sider – fx jul, selskaber eller konference, får vist annoncer på Facebook også.
Det er nemt, smart og ikke så dyrt. Det er altid nogle af de annoncer på Facebook, som virker bedst.
Lav en annonce med et billede af julenisser i en strandbar på Ibiza, og fortæl at det er klogt at få julefrokosten i kalenderen i god tid.
Det kan være den detalje, som overbeviser dem om, at det altså er din ris a al mande, der har den største mandel i byen – så hvorfor vente?