Nyt set up skulle skaffe flere elever, særligt fodboldpiger og elever til fitnesslinjen
Brøndby Idrætsefterskoles website var blevet langsomt, svært at opdatere for skolen selv og trængte generelt til et løft.
Desuden ønskede Brøndby Idrætsefterskole at øge søgningen på to deres linjer: Pigefodbold og fitness, hvor antallet af elever var for lavt til at skabe de gode og dynamiske hold for eleverne, som skolen er kendt for.
Vi hjalp med et nyt website, et webdesign og et set up til online markedsføring, der kunne skaffe flere elever til skolen og særligt de to nævnte linjer.
Brøndby Idrætsefterskole siger
En af vores kampagner skaffede ca. 200 tilmeldinger til ‘Efterskolernes Dag’, der er et vigtigt event for vores rekruttering af ny elever.
Inden for det første døgn efter dagen, modtog vi over 50 tilmeldinger til de kommende skoleår.
Det er meget mere end vi er vant til og det er virkelig positivt.
Vi er ikke et sekund i tvivl om, at den digitale strategi har haft en god indvirkning på på både besøgende og efterfølgende tilmeldinger.
Clemens Koch Rasmussen, Viceforstander

Det vi gjorde
Strategi
Marketing- og kommunikationsstrategi.
Nyt website
Nyt WordPress-site og webdesign, samt struktur og content.
Identitet
Re-design af farver, fonte, webdesign, annonce-design mv.
Annoncering
Fuldt etableret platform og tracking på Google, Facebook og Instagram.
Content
Hjælp til content-formater og strategier.