Ziwes ville have mere trafik med bedre SEO
Her er et eksempel fra vores kunde Ziwes.
Ziwes sælger merchandise, messemøbler, oppustelige telte, parasoller og mange andre produkter med kundens logo.
Kan SEO egentlig betale sig for små sites?
Ikke altid. Men for Ziwes gav det god mening.
Godt SEO-arbejde er tidskrævende, kræver god indsigt i forretningen og en god analyse.
Derfor er det dyrt i starten, så der hører altid en kritisk vurdering af om pengene kan komme ind igen, inden SEO skal være en – større – del af løsningen.
Men ofte kan mindre indsatser give gode resultater.
Ziwes er et godt eksempel på at mindre investeringer i SEO godt kan betale sig. Også i markeder med stor konkurrence.
Ziwes Eyecatching Branding siger
Jeg må sige det er flotte besøgstal Hey Content har været medvirkende til at skabe. Det er jeg super glad for. Specielt på strandstole, parasoller og telte har jeg mærket en større efterspørgsel, så det er meget positivt.
Jesper Ziwes, Indehaver
E-mails
Nyhedsbrev og flowa til kunderne med tilbud, konkurrencer mv.
Søgeordsanalyse
En grundig søgeordsanalyse gav grundlag for at optimere mod de rigtige søgeord.
Nye tekster
Vi skrev 800 ord pr. side optimeret mod søgning, men skrevet til mennesker.
Optimeret SEO
Pagetitles, metatitles, headlines og intern linkbuilding.
Annoncering
Annoncering i Meta, på LinkedIn og Google Ads.