Hjælp til GDPR for 25.000 personer på Aalborg Universitet
Aalborg Universitet ønskede en styrket indsats for at klæde sine 5.000 ansatte og 20.000 studerende bedre på, når de skulle løse GDPR-relaterede udfordringer i deres arbejde eller på studiet.
Projektledelse, tekster, skabelondesign, oversættelse og web
Som projektleder, konceptudvikler, tekstforfatter og webredaktør udviklede Mads Michelsen som konsulent konceptet ‘GDP-Hvad?’ i samarbejde med det kreative bureau Clienti.
Aalborg Universitet siger
Vi ville noget helt nyt med GDPR på AAU. Vi satte Mads Michelsen i spidsen for processen, og det har vi ikke fortrudt. Mads har fået skabt et spændende og ikke mindst brugbart univers, som vi nu får meget ros for. Vi er glade for at have Hey Content til at videreudvikle på projektet fremover.
Nina Schjoldager, Kontraktchef
Det vi gjorde
Projektledelse
Projektledelse af hele processen og alle produkter med mange interessenter.
Tekster
Tekstforfatter på alle tekster på web, i e-learning og nyhedsbrev.
Oversættelse
Store dele af materialet er oversat til engelsk.
Nyt internt site
Projektet primære produkt var et nyt internt website bygget i Sharepoint.
Skabeloner
GDPR-projektet omfattede mange dokumenter og skabeloner.
Nyhedsbrev
AAU’s nye GDPR-nyhedsbrev hedder ‘Verdens kedeligste nyheder’.
Awareness kampagne: GDP-Hvad?
For at få konceptet ud at leve blandt ansatte og studerende, gennemførte vi en kampagne på alle ‘campus’.