Find dit ‘Hey’: Flere resultater med færre tunge strategier

Vi taler hellere om dig, end om os selv. Det skal du opleve fra starten. Så vi har ikke en fast og dyr bureau-skabelon, du skal vælge. Du bliver heller ikke mødt med en forventning om et indledende, langt strategi-arbejde, og vi tilbyder ingen faste abonnementer. Vi vælger helst de fleksible og simple løsninger, der passer til dig, dine mål og situation. Vi kalder det at 'finde dit Hey'.

Du er i centrum

> Find dit ‘Hey'? Ja, det er jo tydeligvis noget, vi selv har fundet på. Men vi vil gerne væk fra de lange, dyre bureau-ord. Fordi de gavner ikke dig, når vi starter samarbejdet. Så hellere et 'Hey'. Et ’Hey’ handler om fokus på dine kunder og at skabe flere resultater med færre tunge strategier.

Dit ‘Hey’ er de budskaber og løsninger, som vi vurderer, er bedst til at nå dine målsætninger. Det er de steder, hvor godt indhold og content- eller inbound marketing giver værdi – både til dig og dine kunder.

Og herfra er alle muligheder er åbne. Giver noget ikke værdi, bruger vi det ikke. Og derfor arbejder vi i et netværk, så vi kan sætte de bedste kræfter i spil.

Se vores 'Content & Kompetencer' >

Det handler mest af alt om 'timing'

Vores vigtigste opgave er at producere det rigtige indhold.
Vi skal levere indholdet præcis der, hvor dine kunder er.
På netop det sted i kunderejsen, hvor de befinder sig.

Dit ‘Hey’ består af

  • det rigtige content
  • på det rigtige sted
  • på det rigtige tidspunkt

 

- og til det rigtige budget og tilgængelige ressourcer.

Det handler mest af alt om 'timing'

Digital strategi i kundens perspektiv

"Færre tunge strategier" betyder ikke, at vi ikke arbejder struktureret og strategisk med din markedsføring. Men vi bruger en ret simpel model, når vi sammen planlægger en digital strategi og dine kampagner.

Her handler det om, hvad målgruppen skal gøre gennem kunderejsens fire faser:

digital strategi i kundens perspektiv

Vi tilpasser dit indhold, så det understøtter dine kunders adfærd i hver fase – eller blot nogle af dem.

Hvordan kommer du i gang?

Mange bureauer vil måske fortælle dig, at vi skal have helt styr på hele din ‘digitale marketing strategi’ først. Og det er også en super-god idé. Men ofte er en dyr strategi-proces en barriere for de fleste mindre virksomheder. Vi kan sagtens starte i det små, med mindre analyser, så du kan prøve nogle ting af, før du investerer i det store set-up.

Ring til os, så tager vi udgangspunkt i dine ressourcer og behov. Og det starter altid med en samtale om dine mål og ønsker for din virksomhed, dine produkter og services.

Book en tid til en mini-analyse >

Lige nu kan du booke en mini-analyse og en 30 minutters samtale med os. Du booker nemt en tid direkte i vores kalender herunder.

Vi laver en mini-analyse af din online tilstedeværelse og markedsføring inden samtalen. Så kan vi give dig inspiration, du kan bruge til noget. Når vi taler sammen, rådgiver vi dig ud fra de spørgsmål og ønsker, du har. Ingen forpligtelser. Vi glæder os bare til at tale med dig om din forretning.

Du får flere informationer fra os, når du har booket din tid ↓

Du kan selvfølgelig også bare kontakte os og få en snak om dine behov.

Book din tid lige her >