Case
City Nord Nørresundby
Vi har hjulpet mange virksomheder og offentlige organisationer med en række forskellige opgaver og løsninger. Her kan du få et indblik i hvordan City Nord Nørresundby og Hey Contents samarbejde ser ud.
Indhold
Alle kan blive lokale i Nørresundby
City Nord er Nørresundbys erhvervsforening. De arbejder for at gøre Nørresundby, Lindholm og det øvrige Aalborg nord for Limfjorden til et attraktivt sted at besøge.
Foreningens formål er at skabe et stærkt, lokalt fællesskab for butikker, virksomheder, restauranter og alle andre, der har interesse i, at så mange som muligt bruger bydelens tilbud.
Nørresundby skal være en levende bydel med events, spændende butikker og et hyggeligt centrum.
City Nord Nørresundby siger
"Hey Content gav os en strategi, hvor vi giver vores medlemmers kunder mere værdi. På den måde, kan vi blive mere attraktive for vores medlemmer. Vi oplever at Hey Content er dedikerede, fleksible og opsatte på at skaffe os resultater."
Anette Larsen-Jensen, Bestyrelsesformand
Det vi gjorde
Under taglinen ‘Alle kan blive lokale i Nørresundby’ etablerede vi en ny grafisk identitet til foreningen, en kommunikationsstrategi, en strategi for sociale medier og samlet set en pakke, der bestod af:
- Kommunikations-strategi og strategi for sociale medier
- Nyt logo og designguide
- Nyt website med begivenhedskalender, tilbud, oversigt over medlemmer og login til medlemmerne, hvor de kan redigere deres oplsyninger.
- E-mail marketing set-up i Mailchimp
- Facebook optimering af profil og indhold
- Ny Instagram-profil
- Årshjul og conten plan
- Salgsmateriale – digitalt og tryk
- Skabeloner til print og annoncer
E-mails
Nyhedsbrev til kunderne med tilbud, konkurrencer mv.
Nyt website
Nyt WordPress site og webdesign på citynord.dk
Identitet
Logo, farver, fonte, webdesign, annonce-design mv.
Nyt design på Facebook og strategi for mere interaktion.
Instagram
Ny profil og strategi for Instagram sociale medier.
Medlems-web
Medlemsområde, logins og intern kommunikation.