fbpx

Hey Content! Hvad er en god tilgang til marketing?

Labelless Media har interviewet os. Mads blev spurgt om vores tilgang til marketing. Her er en 2 min- opsamling, der ellers ligger sidst i det 30 min. lange interview. 

“Brug dine data til at se om det virker. Hvis det ikke gør, så sluk det. Og tænd noget andet, der gør” er en af konklusionerne.

Du finder links til hele interviewet herunder.

Skrevet af: Mads Michelsen

Hvordan ser du marketing generelt har udviklet sig de seneste år?

Sådan starter det samlede interview. Her får du vores svar på følgende spørgsmål:

  • Hvordan ser du marketing generelt har udviklet sig de seneste år?
  • Hvad er sammenhængen mellem content og data?
  • Hvilke tendenser ser du pt. inden for markedsføring?
  • Hvorfor tror du, video skaber interaktion på sociale medier?
  • Hvilke sociale medier tror du mest på?
  • Hvad er dine tanker om det videobårne medie, TikTok?
  • Hvis du måtte give ét marketingsråd til en nystartet  virksomhed, hvad skulle det så være?
  • Hvordan griber du en case an med en virksomhed?
  • Hvordan opbygger du en salgstragt?
  • Hvor tror du samspillet mellem data og indhold bevæger sig hen fremadrettet?
  • HR og intern kommunikation er et sted, hvor content ofte overses. Hvad tænker du om det?
  • Hvad er dine tanker om influencers?
  • Hvis man har styr på sine kommunikationsdyder, hvad er så det vigtigste at tage med sig fra det, du har sagt?

Opsamling

I markedsføring handler det om at have god, troværdig kommunikation, og der skal være en kerne i det.

Få styr på, hvem du kommunikerer til, hvordan du vil kommunikere det, og hvad du vil have ud af det. Sæt fokus på de grundlæggende aspekter af din kommunikation. Det er den folk lytter til i sidste ende.

Strategiarbejde er noget, man bygger op stille og roligt. Hav en strategi for det, du går i gang med – også i forhold til nye medier. Nye medier kræver nye strategier. Hvis man pludselig synes, Instagram eller TikTok er spændende, så tag fat i nogen, der ved, hvad disse medier kan, hvem der er på det, og hvordan du får succes med det.

Brug din sunde fornuft, og hop ikke på enhver tendens, men vær kritisk og hold fast i virksomhedens kerne.

Har du noget, der virker, så skift det ikke ud med noget, hvor du ikke ved, om det virker, bare fordi alle de andre gør det. 

Hent skriveguiden:
Tjekliste til klar tekst >

Din læser vil elske dig for en klar tekst, som kræver mindst muligt af dem. Her kan du  downloade vores skriveguide, som giver dig en ’tjekliste til klar tekst’.

Udfyld og guiden er på vej >

Hey Content Skriveguide

Vil du også have flere gæster og kunder?

Hey Contents nyhedsbrev er for dig, der vil have overskuelige tips til din markedsføring.

Hey Content Nyhedsbrev Pop up